Tuesday, July 2, 2013

KOLEJ... BLOK...

Assalamualaikum W.B.T

Alhamdulillah, saya diberi kesempatan untuk menulis..

Ok, kali ini saya menulis tentang kolej...
Kolej?...

Kolej yang saya tinggallah...
Ok, saya kini di UPMKB...Kampus Dalam Hutan...(ambil fikiran positif!)



Ok, kolej yang saya tinggal di Kolej Sri Rajang, UPMKB...
Blok yang saya menetap di BLOK E DIPTERA
DIPTERA? APA TU?...

INFO:
Diptera adalah nama kumpulan bagi jenis serangga. Diptera merupakan serangga yang bersayap dua, seperti Lalat, Nyamuk dan lain-lain....



Hehehe...apa yang saya nak cerita ialah mengenai apa yang say bangga pada BLOK E DIPTERA ini...

First, senior kat sini memang best, ok...Mereka memang support junior kat sini. Mereka merupakan BROTHER-BROTHER yang menjaga ADIK-ADIKnya... Ketua Blok saya bernama Muhammad Arif, abang senior Semester 5 kos Diploma Perhutanan. Asal dari Johor. Abang ni memang baik, menjaga kebajikan warga Blok E...saya sebagai junior memang SALUTE! abang senior. Banyak lagi abang senior, tapi nak cerita memang panjang, saya bukannya rajin menaip pun, namun jika ada assignment...terus rajin dibuatnya.....

Ok, kami hidup aman damai, Alhamdulillah...kami warga Blok E hidup seperti sebuah keluarga yang besar...
Saling bertegur sapa....mengeratkan hubungan Silaturrahim...
Walaupun nama Blok Kami agak hina, namun kami adalah Warga SABAR, TABAH, BERANI!
Satu Hari Nanti, Pasti Datang Menjelang ,Kegemilangan BLOK E DIPTERA PASTI MENJULANG-JULANG!

BLOK E RUMAH KITA!

SAYA SAYANG BLOK E!

Chears:

1.
SIAPA KITA?!
BLOK E?!
SIAPA KITA?!
BLOK E?!

POKER, POKER!
POKER, POKER!
POKER, POKER!
POKER, POKER!

CHIKALA KACHI KACHI!
CHIKALA KACHI KACHI!

E!!!

2.
WHO WE ARE!?
WHO WE ARE!?

WHERE WE COME FROM!?
WHERE WE COME FROM!?

WE ARE FROM DIPTERA!
WE ARE FROM DIPTERA!

MIGHTY-MIGHTY DIPTERA!
MIGHTY-MIGHTY DIPTERA!

WEIII O WEI OWEI O WEI!!!
DIPTERA!
WEIII O WEI O WEI O WEI!!!
DIPTERA!
WEIII O WEI O WEI O WEI!!!

BLOK!!!!! E!!!!

Sebenarnya banyak lagi chears, urh..nanti ada kesempatan saya akan tulis lagi...
OK...Peace No War (^_____^)

No comments:

Post a Comment